Podinspektor d/s obywatelskich Bogumiła Seroka
Podinspektor d/s obywatelskich Małgorzata Napieralska
Sprawy obywatelskie
Pokój nr 4 tel. 58 5305143 Czynny poniedziałek, wtorek, czwartek godz. 7:30 do 15:30 środa - godz. 7:30 do 17:00 piątek - godz. 7:30 do 14:00
Zadania na stanowisku: 1.Wykonywanie czynności meldunkowych – zameldowania i wymeldowania z pobytu stałego i czasowego. Prowadzenie dokumentacji ewidencji ludności oraz współpraca w tym zakresie z Centralnym Biurem Adresowym, Wojskową Komendą Uzupełnień, Policją, Urzędem Stanu Cywilnego i innymi organami. 2.Wydawanie Dowodów Osobistych przy współpracy z Centrum Personalizacji Dowodów Osobistych w Warszawie. Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem Dowodów Osobistych.
3.Sporządzanie List Osób Uprawnionych do glosowania przy wyborach do Sejmu RP, Senatu, Rady Gminy oraz aktualizacja Stałego Rejestru Wyborców Gminy Tczew.
4.Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej oraz rejestrowej.
5.Wydawanie decyzji w I instancji w zakresie spraw meldunkowych.
6.Załatwianie skarg i wniosków w sprawach meldunkowych.
7.Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu na pobyt stały i czasowy.
8.Wydawanie zaświadczeń o utraconych Dowodach Osobistych.
9.Prowadzenie i aktualizacja Stałego Rejestru Wyborców Gminy Tczew.
10. Administracja wojskowymi rezerwami osobowymi, w tym: - przygotowanie rejestracji mężczyzn, którzy w danym roku kończą dziewiętnasty rok życia, - prowadzenie rejestru kwalifikacji wojskowej, - prowadzenie współpracy ze Starostwem Powiatowym, Wojskową Komendą Uzupełnień w celu przygotowania i przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej.
Więcej informacji |