close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
  
       
Urząd Gminy Tczew
Oferta inwestycyjna
Dokumenty i formularze
Tablice ogłoszeń
Przetargi
Prezentacja Gminy
Dla turysty
Rada Gminy Tczew
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Fundusze europejskie
System informacji o środowisku
Praca
Rządowe Centrum Legislacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
 
Strona główna | Aktualności | Mapa serwisu | Kontakt
Utrzymanie porządku i czystości w gminie

Inspektor ds. utrzymania porządku w gminie
Aneta Petka

Podinspektor ds. utrzymania porządku w gminie
Małgorzata Wróblewska

Inspektor ds. księgowości budżetowej
Monika Imianowska

Pokój nr 18
Utrzymanie porządku i czystości w gminie

tel. 58 5305121
e-mail:
apetka@gmina-tczew.pl

Zadania na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy.
2. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów.
3. Tworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
4. Opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja.
5. Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów.
6. Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi.
7. Kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości na terenie gminy.
8. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
9. Prowadzenie ewidencji umów na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz ich kontrola.
10. Prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów.
11. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne.
12. Prowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej gospodarki odpadami.
13. Współpraca z komórką finansową urzędu w zakresie wydatkowania środków na realizację wykonywanych zadań.

 
«« wstecz

drukujwyślij ten link


środa, 19 października 2016
imieniny: Piotra, Michała, Ziemowita
Biuletyn Informacji Publicznej
Gospodarka Odpadami
ABC o azbeście
sołectwa
osp
kgw
Galeria
Mapa Gminy
Baza plików
POiIŚ
strategia 2020
RPO WP


  
online: 4
odwiedzin: 5468435
Strona glówna | Kontakt | Mapa serwisu |
  
copyright 2006 - 2016 U.G. Tczew