Inspektor ds. utrzymania porządku w gminie Aneta Petka
Podinspektor ds. utrzymania porządku w gminie Małgorzata Wróblewska
Inspektor ds. księgowości budżetowej Monika Imianowska
Pokój nr 18 Utrzymanie porządku i czystości w gminie tel. 58 5305121 e-mail: apetka@gmina-tczew.pl
Zadania na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy. 2. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów. 3. Tworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi. 4. Opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja. 5. Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów. 6. Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi. 7. Kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości na terenie gminy. 8. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. 9. Prowadzenie ewidencji umów na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz ich kontrola. 10. Prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów. 11. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne. 12. Prowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej gospodarki odpadami. 13. Współpraca z komórką finansową urzędu w zakresie wydatkowania środków na realizację wykonywanych zadań.
|