Inspektor ds. inwestycji i remontów Renata Okulus
Podinspektor ds. inwestycji i remontów Agnieszka Mizuła
Pokój nr 19 Inwestycje i remonty, gospodarka wodno-ściekowa tel. 58 5305111
Zadania na stanowisku
1. Prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów budynków komunalnych, oświatowych, remiz OSP i świetlic wiejskich. 2. Organizowanie wykonawstwa zadań objętych planem rzeczowo-finansowym oraz sprawowanie nadzoru i kontroli realizacji zadań inwestycyjno-remontowych. 3. Utrzymanie ścisłej współpracy z komórką finansową Urzędu w zakresie wydatkowania środków finansowych na realizację zadań inwestycyjno-remontowych. 4. Koordynacja działalności remontowej z działalnością poszczególnych stanowisk pracy w Urzędzie ze szczególnym uwzględnieniem robót publicznych i interwencyjnych. 5. Przestrzeganie przepisów prawa budowlanego i o zamówieniach publicznych. 6. Gospodarka zasobami lokali mieszkalnych i użytkowych gminy w zakresie planowania remontów, nadzoru, wykonawstwem i rozliczaniem robót. 7. Prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane. 8. Realizacja ustawy z dnia 07.06.2001 o zborowym zaopatrzeniu w wodę i o zbiorowym odprowadzaniu ścieków poprzez pełną kontrolę urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Tczew. 9. Rozliczanie finansowe umowy dotyczącej obsługi i eksploatacji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, oczyszczalni ścieków, ujęć wody oraz innych urządzeń infrastruktury służących do zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy.
Inspektor ds. inwestycji i remontów Beata Krasińska
Inspektor ds. inwestycji i remontów Monika Grzesik
Pokój nr 25 Inwestycje, gospodarka komunalna tel. 058 5305112 fax. 058 5305131 e-mail: inwestycje@gmina-tczew.pl
Zadania na stanowisku: 1.Prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów budynków komunalnych, oświatowych, remiz OSP i świetlic wiejskich. 2.Prowadzenie spraw z zakresu inwestycji,remontów kapitalnych i bieżących : - wodociągów, - kanalizacji, - gazyfikacji, - oczyszczalni ścieków. 3.Organizowanie wykonawstwa zadań objętych planem rzeczowo – finansowym oraz sprawowanie nadzoru i kontroli realizacji zadań inwestycyjno-remontowych. 4.Utrzymanie ścisłej współpracy z komórką finansową Urzędu w zakresie wydatkowania środków finansowych na realizację zadań inwestycyjno - remontowych. 5.Koordynacja działalności remontowej z działalnością poszczególnych stanowisk pracy w Urzędzie ze szczególnym uwzględnieniem robót publicznych i interwencyjnych. 6.Przestrzeganie przepisów prawa budowlanego i o zamówieniach publicznych. 7.Gospodarka zasobami lokali mieszkalnych i użytkowych gminy w zakresie planowania remontów,nadzoru, wykonawstem i rozliczaniem robót. 8.Prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane /Dz.U. Nr 89,poz.414 z póżń.zm./ 9.Działanie w zakresie pozyskiwania funduszy strukturalnych przy ścisłej współpracy z Urzędem Marszałkowskim i Starostwem Powiatowym. 10.Współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego. 11.Prowadzenie dokumentacji przetargowej i przeprowadzanie przetargów.
|