close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
  
       
Urząd Gminy Tczew
Oferta inwestycyjna
Dokumenty i formularze
Tablice ogłoszeń
Przetargi
Prezentacja Gminy
Dla turysty
Rada Gminy Tczew
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Fundusze europejskie
System informacji o środowisku
Praca
Rządowe Centrum Legislacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
 
Strona główna | Aktualności | Mapa serwisu | Kontakt
Gospodarka nieruchomościami

Inspektor d/s gospodarki nieruchomościami
Dorota Szymańska

 

Pokój nr 26
Gospodarka nieruchomościami
tel. 58 5305147

Zadania na stanowisku:
1.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U. nr 46 poz.543 z 2000r. z póżn.zm./ a w szczególności :

1/ gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości,
2/ podział nieruchomości,
3/ uzgadnianie projektów podziału oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w tym zakresie,
4/ przygotowanie i przeprowadzenie procedury sprzedaży, oddania w wieczyste
użytkowanie, zbycie nieruchomości, oddanie w trwały zarząd i na cele szczególne,
5/ reprezentowanie Urzędu Gminy w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
6/ naliczanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntów gminnych,
7/ prowadzenie spraw gospodarki lokalami mieszkalnymi :
a/ zawieranie umów najmu i dzierżawy,
b/ przygotowywanie propozycji stawek najmu, dzierżawy, czynszu,
c/ prowadzenie ewidencji lokali użytkowych.


2.Prowadzenie spraw gospodarki lokalami mieszkaniowymi w oparciu o ustawę z dnia 24.06.1994r. o własności lokali / tekst jednolity Dz.U. Nr 80,poz. 903 z 2000r. z póżn.zm./.

3. Przyjmowanie wniosków o przydział lokalu socjalnego bądż komunalnego.

4.Zawieranie oraz wypowiadanie umów najmu, weryfikacja wniosków o przydział lokali mieszkalnych.

5.Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Społecznej Komisji Mieszkaniowej oraz obsługa Komisji.

6.Wystawianie faktur VAT.

7. Przygotowywanie postanowień o wszczęciu rozgraniczenia i decyzji o zatwierdzeniu rozgraniczenia.

8. Wydawanie zaświadczeń w sprawach nadania numeracji porządkowej nieruchomościom i budynkom.

9. Współpraca ze Starostwem Powiatowym i stanowiskiem d/s podatków w zakresie ewidencji gruntów, w celu utrzymania stanu aktualnego.

10. Nadawanie nazewnictwa ulicom i placom w obrębach geodezyjnych.

Więcej informacji

 
«« wstecz

drukujwyślij ten link


środa, 19 października 2016
imieniny: Piotra, Michała, Ziemowita
Biuletyn Informacji Publicznej
Gospodarka Odpadami
ABC o azbeście
sołectwa
osp
kgw
Galeria
Mapa Gminy
Baza plików
POiIŚ
strategia 2020
RPO WP


  
online: 3
odwiedzin: 5468806
Strona glówna | Kontakt | Mapa serwisu |
  
copyright 2006 - 2016 U.G. Tczew