Inspektor d/s gospodarki nieruchomościami Dorota Szymańska
Pokój nr 26 Gospodarka nieruchomościami tel. 58 5305147
Zadania na stanowisku: 1.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U. nr 46 poz.543 z 2000r. z póżn.zm./ a w szczególności :
1/ gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości, 2/ podział nieruchomości, 3/ uzgadnianie projektów podziału oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w tym zakresie, 4/ przygotowanie i przeprowadzenie procedury sprzedaży, oddania w wieczyste użytkowanie, zbycie nieruchomości, oddanie w trwały zarząd i na cele szczególne, 5/ reprezentowanie Urzędu Gminy w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, 6/ naliczanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntów gminnych, 7/ prowadzenie spraw gospodarki lokalami mieszkalnymi : a/ zawieranie umów najmu i dzierżawy, b/ przygotowywanie propozycji stawek najmu, dzierżawy, czynszu, c/ prowadzenie ewidencji lokali użytkowych.
2.Prowadzenie spraw gospodarki lokalami mieszkaniowymi w oparciu o ustawę z dnia 24.06.1994r. o własności lokali / tekst jednolity Dz.U. Nr 80,poz. 903 z 2000r. z póżn.zm./.
3. Przyjmowanie wniosków o przydział lokalu socjalnego bądż komunalnego.
4.Zawieranie oraz wypowiadanie umów najmu, weryfikacja wniosków o przydział lokali mieszkalnych.
5.Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Społecznej Komisji Mieszkaniowej oraz obsługa Komisji.
6.Wystawianie faktur VAT.
7. Przygotowywanie postanowień o wszczęciu rozgraniczenia i decyzji o zatwierdzeniu rozgraniczenia.
8. Wydawanie zaświadczeń w sprawach nadania numeracji porządkowej nieruchomościom i budynkom.
9. Współpraca ze Starostwem Powiatowym i stanowiskiem d/s podatków w zakresie ewidencji gruntów, w celu utrzymania stanu aktualnego.
10. Nadawanie nazewnictwa ulicom i placom w obrębach geodezyjnych.
Więcej informacji |