close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
  
       
Urząd Gminy Tczew
Oferta inwestycyjna
Dokumenty i formularze
Tablice ogłoszeń
Przetargi
Prezentacja Gminy
Dla turysty
Rada Gminy Tczew
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Fundusze europejskie
System informacji o środowisku
Praca
Rządowe Centrum Legislacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
 
Strona główna | Aktualności | Mapa serwisu | Kontakt
Ewidencja i windykacja należności podatkowych

Inspektor d/s księgowości podatkowej
Wioletta Bielang

Podinspektor d/s księgowości
Monika Borzyszkoska

 

Pokój nr 15
Ewidencja i windykacja należności podatkowych
tel. 58 5305133

Zadania na stanowiskach:
1. Ewidencja, weryfikacja deklaracji i wymiar podatku od środków transportowych.

2. Ewidencja i windykacja należności z tytułu:
a)dochodów z najmu lokali,
b)dochodów ze sprzedaży mienia komunalnego,
c)dochodów z tytułu oddania nieruchomości komunalnych w wieczyste użytkowanie, trwały zarząd, z tutyłu przekształcenia prawa  użytkowania wieczystego w prawo własności,
d)opłaty targowej,
e)opłaty adiacenckiej,
f)opłaty planistycznej,
g)opłaty administracyjnej,
h)opłaty eksploatacyjnej,
i)opłaty za zajęcie pasa drogowego,
j)opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych,
k)opłaty skarbowej

3. Przygotowywanie decyzji i zarządzeń w zakresie przyznanych ulg, umorzeń, odroczeń lub rozłożenia na raty spłat należności pieniężnych.

4. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawie stawek podatku od środków transportowych,

5. Egzekucja i zabezpieczenie należności wymienionych w ust. 1 i 2.

6.Sporządzanie sprawozdań i przekazywanie ich wg własności i w terminach ustalonych obowiązującymi przepisami.

7. Wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach i opłatach lub stwierdzające stan zaległości przy współpracy ze stanowiskiem d/s księgowości podatkowej i d/s wymiaru podatków  i opłat.

8.Zwrot podatku akcyzowego producentom rolnym

9. Prowadzenie księgowości podatkowej: podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i od posiadania psów.

10. Prowadzenie windykacji należności z tytułu w/w podatków.

11. Przygotowywanie projektów wniosków o ustalenie hipoteki przymusowej, wszczęcie postępowania egzekucyjnego w administracji oraz nadanie klauzuli wykonalności tytułom egzekucyjnym.

12. Przygotowanie zabezpieczenia należności podatkowych na podstawie decyzji i zastawu skarbowego.

13. Analizowanie i opiniowanie podań w sprawie odroczeń i rozkładania na raty.

14. Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawie określenia stawek podatku od posiadania psów, terminu płatności i sposobu poboru podatku na terenie gminy Tczew.

15. Sporządzanie zestawień wszystkich kont analitycznych z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej.

16 Sporządzanie projektów sprawozdań o dochodach gminy.
17. Uzgadnianie ze stanowiskami pracy zgodności przy[pisów i odpisów i pobierania przez nie należności.

18. Obliczanie i sporządzanie sprawozdań z tytułu odpisu podatku rolnego dla Izb Rolniczych.

19. Rozliczanie sołtysów.

20. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości.

 
«« wstecz

drukujwyślij ten link


środa, 19 października 2016
imieniny: Piotra, Michała, Ziemowita
Biuletyn Informacji Publicznej
Gospodarka Odpadami
ABC o azbeście
sołectwa
osp
kgw
Galeria
Mapa Gminy
Baza plików
POiIŚ
strategia 2020
RPO WP


  
online: 3
odwiedzin: 5468806
Strona glówna | Kontakt | Mapa serwisu |
  
copyright 2006 - 2016 U.G. Tczew