Podinspektor d/s księgowości budżetowej Monika Malejko
Podinspektor d/s księgowości budżetowej Monika Pałkowska-Żur
Podinspektor ds. księgowości budżetowej Magdalena Muszytowska
Młodszy referent d/s księgowości budżetowej Natalia Najda
Pokój nr 23 Księgowość tel. 58 5305142 tel. 58 5305147
Zadania na stanowisku: 1. Przygotowanie dowodów jednostek budżetowych, funduszy celowych,depozytów i środków specjalnych do księgowania.
2. Księgowanie dowodów księgowych.
3. Okresowe uzgadnianie zaangażowania wydatków budżetowych.
4. Rozliczanie i ewidencja funduszy pomocniczych.
5. Okresowe uzgadnianie urządzeń księgowych.
6. Przygotowywanie i aktualizacja informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.
7.Przestrzeganie przepisów dotyczących tajemnicy służbowej, ochronie danych osobowych, bhp i p.poż. 8.Bieżąca kontrola wydatków budżetowych.
9.Kontrola,dekretacja i rejestracja dowodów księgowych.
10.Prowadzenie ksiąg rachunkowych.
11.Sporządzanie jednostkowych sprawozdań w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, zobowiązań i należności.
12.Przyjmowanie i weryfikacja sprawozdawczości budżetowej jednostek organizacyjnych oraz sporządzanie sprawozdawczości zbiorczej.
13.Ustalanie,ewidencja i rozliczanie podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym.
14. Wykonanie wstępnej i bieżącej kontroli legalności : a/ dokumentów dotyczących realizacji budżetu, b/ zmian w budżecie z prowadzeniem jej ewidencji w układzie obowiązującej klasyfikacji.
15.Rozliczanie inwentaryzacji /za wyjątkiem wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych/.
16.Dokonanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego.
17.Okresowe uzgadnianie urządzeń księgowych.
18.Przygotowanie projektów zarządzeń Wójta Gminy w sprawie układu wykonawczego.
19.Uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu.
20.Sporządzanie sprawozdań w sprawie długu publicznego oraz poręczeń i gwarancji jednostek sektora finansów publicznych.
21.Kontrola,dekretacja i rejestracja dowodów księgowych w tym : sprawdzenie dowodów pod względem formalno-rachunkowym.
22.Kontrola terminowości regulowania zobowiązań.
23.Sprawdzenie kosztów wyżywienia,rozliczanie intendentek przedszkoli i rozliczanie inwentaryzacji.
24.Sporządzanie sprawozdań z zakresu płac i sprawozdań budżetowych dla środka specjalnego, funduszu celowego.
25.Rozliczanie zaliczek , delegacji służbowych.
26.Obsługa finansowa jednostek organizacyjnych na podstawie umowy.
27.Ewidencja druków ścisłego zarachowania.
28.Aktualizacja, umorzenie i amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz prowadzenie kart środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji.
29.Dokonanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego.
30.Okresowe uzgadnianie urządzeń księgowych. |