close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
  
       
Urząd Gminy Tczew
Oferta inwestycyjna
Dokumenty i formularze
Tablice ogłoszeń
Przetargi
Prezentacja Gminy
Dla turysty
Rada Gminy Tczew
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Fundusze europejskie
System informacji o środowisku
Praca
Rządowe Centrum Legislacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
 
Strona główna | Aktualności | Mapa serwisu | Kontakt
Księgowość

Podinspektor d/s księgowości budżetowej
Monika Malejko

Podinspektor d/s księgowości budżetowej
Monika Pałkowska-Żur

Podinspektor ds. księgowości budżetowej                                       Magdalena Muszytowska      

Młodszy referent d/s księgowości budżetowej
Natalia Najda

Pokój nr 23
Księgowość
tel. 58 5305142
tel. 58 5305147

Zadania na stanowisku:
1. Przygotowanie dowodów jednostek budżetowych, funduszy celowych,depozytów
i środków specjalnych do księgowania.

2. Księgowanie dowodów księgowych.

3. Okresowe uzgadnianie zaangażowania wydatków budżetowych.

4. Rozliczanie i ewidencja funduszy pomocniczych.

5. Okresowe uzgadnianie urządzeń księgowych.

6. Przygotowywanie i aktualizacja informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.

7.Przestrzeganie przepisów dotyczących tajemnicy służbowej, ochronie danych
osobowych, bhp i p.poż.
8.Bieżąca kontrola wydatków budżetowych.

9.Kontrola,dekretacja i rejestracja dowodów księgowych.

10.Prowadzenie ksiąg rachunkowych.

11.Sporządzanie jednostkowych sprawozdań w zakresie dochodów i wydatków
budżetowych, zobowiązań i należności.

12.Przyjmowanie i weryfikacja sprawozdawczości budżetowej jednostek
organizacyjnych oraz sporządzanie sprawozdawczości zbiorczej.

13.Ustalanie,ewidencja i rozliczanie podatku od towarów i usług oraz o podatku
akcyzowym.

14. Wykonanie wstępnej i bieżącej kontroli legalności :
a/ dokumentów dotyczących realizacji budżetu,
b/ zmian w budżecie z prowadzeniem jej ewidencji w układzie obowiązującej
klasyfikacji.

15.Rozliczanie inwentaryzacji /za wyjątkiem wartości niematerialnych i prawnych oraz
środków trwałych/.

16.Dokonanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego.

17.Okresowe uzgadnianie urządzeń księgowych.

18.Przygotowanie projektów zarządzeń Wójta Gminy w sprawie układu wykonawczego.

19.Uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu.

20.Sporządzanie sprawozdań w sprawie długu publicznego oraz poręczeń i gwarancji
jednostek sektora finansów publicznych.

21.Kontrola,dekretacja i rejestracja dowodów księgowych w tym : sprawdzenie dowodów
pod względem formalno-rachunkowym.

22.Kontrola terminowości regulowania zobowiązań.

23.Sprawdzenie kosztów wyżywienia,rozliczanie intendentek przedszkoli i rozliczanie
inwentaryzacji.

24.Sporządzanie sprawozdań z zakresu płac i sprawozdań budżetowych dla środka
specjalnego, funduszu celowego.

25.Rozliczanie zaliczek , delegacji służbowych.

26.Obsługa finansowa jednostek organizacyjnych na podstawie umowy.

27.Ewidencja druków ścisłego zarachowania.

28.Aktualizacja, umorzenie i amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych
i prawnych oraz prowadzenie kart środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji.

29.Dokonanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego.

30.Okresowe uzgadnianie urządzeń księgowych.

 
«« wstecz

drukujwyślij ten link


środa, 19 października 2016
imieniny: Piotra, Michała, Ziemowita
Biuletyn Informacji Publicznej
Gospodarka Odpadami
ABC o azbeście
sołectwa
osp
kgw
Galeria
Mapa Gminy
Baza plików
POiIŚ
strategia 2020
RPO WP


  
online: 3
odwiedzin: 5468806
Strona glówna | Kontakt | Mapa serwisu |
  
copyright 2006 - 2016 U.G. Tczew